Ga naar hoofdinhoud
0
Let op: PostNL heeft momenteel extreme drukte. Pakketten kunnen hierdoor helaas vertraging oplopen. Lees meer >

Mogelijke vertraging van uw bestelling

Misschien heeft u het al gelezen in het nieuws: PostNL kan de drukte rond pakketbezorgingen momenteel niet aan. Delen van onze orders worden momenteel niet opgehaald door PostNL en daardoor vertraagd bezorgd. Het is mogelijk dat uw bestelling ook vertraging oploopt en u daardoor de bestelling later ontvangt dan we hebben beloofd.

Retourperiode tijdelijk verlengd naar 60 dagen

Het scheelt in de drukte van de bezorging als mensen voorlopig geen artikelen retour sturen via PostNL. Wij bieden u daarom graag de mogelijkheid om in een rustigere periode uw artikelen te retourneren. De retourperiode voor de bestellingen wordt daarom tijdelijk verlengd naar 60 dagen.

Wanneer wordt er geleverd?

Helaas is het moeilijk in te schatten hoeveel vertraging de bestellingen oplopen. Uw bestelling kunt u volgen via uw persoonlijke orderstatuspagina op onze website. Wanneer uw bestelling door PostNL in het sorteerproces wordt opgenomen dan staat er op uw orderstatuspagina een Track & Trace-code waarmee u dit pakket kan volgen tot aan de deur.

Orderstatus

Blijf uw orderstatuspagina en de Track & Trace-code dus goed in de gaten. Wij kunnen u helaas ook via de klantendienst geen andere informatie geven over de levering, anders dan in de Track & Trace wordt weergegeven. Staat er nog geen Track & Trace-code, dan heeft PostNL uw bestelling nog niet opgehaald.
Bekijk uw orderstatus

Veelgestelde vragen

In onze genoemde bezorgdatum is geen reserve opgenomen voor deze vertragingen omdat het niet alle orders treft. We adviseren u om er rekening mee te houden dat uw nieuwe bestelling wellicht later binnenkomt i.v.m. de drukte bij de bezorgdiensten. We kunnen helaas niet inschatten of uw bestelling vertraging oploopt en zo ja, hoeveel.

De informatie over de bezorging wordt automatisch geplaatst op uw persoonlijke orderstatuspagina. Als u hier nog geen informatie treft dan is er helaas nog geen informatie beschikbaar. Onze medewerkers beschikken ook telefonisch niet over extra informatie.

Dit betekent dat uw pakket nog niet door PostNL is opgehaald. Wanneer uw bestelling door PostNL is meegenomen dan wordt het onderdeel van het sorteerproces van PostNL en dan wordt de Track & Trace-code bekend om uw bestelling te volgen.

PostNL geeft ons momenteel geen indicatie wanneer pakketten worden opgehaald. We kunnen dus niet inschatten wanneer de Track & Trace-code beschikbaar wordt. De orderstatuspagina wordt 24 uur per dag bijgewerkt met actuele informatie. We adviseren u deze pagina te blijven checken.

Ja, dat mag. Wij willen u graag compenseren door de retourperiode te verlengen naar 60 dagen. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken of uw pakket later wel op tijd bij ons retour aankomt. We adviseren u ook even te wachten in deze drukke week met het retour sturen van uw pakket.