Garantie

 

Alle producten op Badkamerwinkel.be zijn nieuwe A-merken. Bij Badkamerwinkel.be krijgt u gewoon de volledige fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat wij de richtlijnen en voorwaarden van de fabrikant volgen en hanteren. Voor een gedetailleerd overzicht van deze richtlijnen en voorwaarden verwijzen wij u naar de site van de betreffende fabrikant. Mocht u een probleem hebben met een geleverd product, dan lost Badkamerwinkel.be het snel en vakkundig op. U kunt contact opnemen met onze klantendienst via [email protected].

Artikelen die u koopt op Badkamerwinkel.be zijn altijd nieuw en kennen de volledige fabrieksgarantie zoals gehanteerd bij de fabrikant van het product. Gemiddeld gezien is deze periode 1 - 10 jaar, afhankelijk van het merk van het artikel. Hiernaast blijft de wettelijke garantie die een consument heeft eveneens van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

In het vervelende geval dat u een beschadigd product hebt ontvangen dan willen we u vragen dit zo snel mogelijk aan te melden via het retourformulier, het liefst binnen 24 uur. Nadat we het product retour hebben ontvangen ontvang u de betaling terug. De retourkosten zijn in dit geval vanzelfsprekend voor Badkamerwinkel.be. Als u een nieuw product wilt, bestelt u die gewoon in onze webshop of in één van onze winkels.

In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat uw bestelde product met een defect of beschadigd onderdeel bij u is aangeboden. We vragen u dit zo snel mogelijk, in ieder geval binnen 48 uur, aan ons te melden via ons retourformulier. Indien het mogelijk is, het betreffende onderdeel is los leverbaar, kan dit een mogelijke oplossing zijn.

We doen er alles aan om uw product netjes bij u te bezorgen. Mocht dit onverhoopt niet gelukt zijn, vragen we u dit zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 48 uur) aan ons door te geven aan de hand van ons retourformulier. Wij zorgen op dat moment voor een kosteloze omruiling.

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over de levering, service of een product van Badkamerwinkel.be dan vernemen we die graag. Wij gaan er alles aan doen om u verder te helpen en uw klacht te verhelpen. U kunt uw klacht schriftelijk melden bij onze klantendienst via [email protected] en wij zorgen ervoor dat uw klacht direct in behandeling wordt genomen. Om u zo snel en zo goed mogelijk te helpen vragen we om de klacht zo goed mogelijk te omschrijven en eventuele foto's toe te voegen als het om een product of materiaalfout gaat. U ontvangt binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht. Ben u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Of voorleggen via het Europese online geschillendeplatform (ODR), middels de volgende link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Indien een product als gevolg van welke reden dan ook opnieuw bij u geleverd dient te worden doen wij er alles aan om dit zo min mogelijk vertraging op te laten lopen. In geen geval kan Badkamerwinkel.be aansprakelijk gesteld worden of de kosten dragen die gemaakt worden door het inhuren van loodgieters, installateurs, tegelzetters e.d.

Bezig met laden...