Betalen

Betaalopties

Op Badkamerwinkel.be kunt u direct online betalen via Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa, V-PAY, eMaestro, in3 of Klarna Achteraf Betalen. Tijdens het bestelproces kunt u een selectie maken uit deze betaaloptie die van toepassing is op uw bestelling.

Bancontact/Mister Cash
Betalen met Bancontact/Mister Cash is snel, gemakkelijk, veilig en bij Badkamerwinkel.be ook nog eens gratis. Selecteer bij het afrekenen de optie Bancontact/Mister Cash en betaal via uw eigen vertrouwnde en veilige bankomgeving. U kunt gebruik maken van Bancontact/Mister Cash als u een rekening heeft bij één van deze banken: ABK Bank, Argenta, AXA Bank, Bank J. van Breda, Belfius, Beobank, BNP Paribas Fortis, bpost bank, CBC Banque, CPH Banque, Crelan, Deutsche Bank, Fintro, Hello Bank, ING België, KBC Bank, Keytrade Bank, Nagelmackers, Record Bank en VDK Spaarbank.

Creditcard
Bij Badkamerwinkel.be kunt u betalen met verschillende creditcards. Creditcardbetalingen zijn veilig, maar vooral snel, in sommige gevallen worden er extra kosten in rekening gebracht voor het gebruik van een specifieke creditcard, als dit het geval is wordt dit duidelijk vermeld bij de selectie van de creditcard. Wij slaan geen creditcard gegevens op en uw informatie wordt beveiligd verzonden.

Badkamerwinkel.be accepteert de volgende creditcards:

  • Mastercard
  • Visa
  • V-PAY
  • eMaestro


in3 - Betaal in 3 termijnen
Met in3 betaalt u uw aankoop in 3 termijnen, binnen 60 dagen. En dat zonder rente. Als u bij het afrekenen kiest voor deze betaalmethode, betaalt u op dat moment slechts 1/3 van het totaalbedrag. Binnen 30 dagen betaalt u de 2e termijn en binnen 60 dagen de 3e termijn. Zo voldoet u in de 3 termijnen het gehele aankoopbedrag.

Klarna - Achteraf betalen
Achteraf betalen met Klarna is veilig en eenvoudig. U vult uw naam, adres, woonplaats, e-mailadres en andere gegevens in die u altijd bij de hand heeft en u betaalt wanneer het u goed uitkomt tijdens de betaaltermijn van 30 dagen. Achteraf betalen met Klarna kan tot een bedrag van 1000 euro en kost 3,95 euro.

Het is mogelijk om uw bestelling via een bouwdepot te laten betalen. Dit kunt u doen door de producten, de te bestellen aantallen en de gewenste leverdatum te mailen via [email protected]. Wij sturen u dan vooraf de factuur. Let erop dat het afleveradres het adres is waarop het bouwdepot is verleend. De levering zal plaatsvinden na betaling van de factuur.

Tot een bedrag van 2500 euro mag u in onze winkels in Nederland contant betalen. We accepteren hiervoor briefjes met een bedrag tot 100 euro. Grotere biljetten kunnen we helaas niet aannemen.

In onze fysieke winkels in Nederland kan de verkoper met u de mogelijkheden voor gespreid betalen doornemen. Maakt u hiervoor een afspraak in de winkel naar keuze.

Indien u een product hebt gekocht met een cashbackactie dan geven we bij het product op de webshop aan hoe u aan deze actie deel kunt nemen.

Kortingscodes van Badkamerwinkel.be kunt u verzilveren door de code in te voeren in uw winkelwagen, de exacte korting ziet u dan direct verrekend terug in het totaalbedrag. We verspreiden zo nu en dan kortingscodes via verschillende websites en social media.

Bank IGM Online b.v.
Rabobank: NL53RABO0156644401
BIC: RABONL2U

Extra gegevens
KvK: 57434263
BTW: NL852578441B01

Op Badkamerwinkel.be kunt u direct online betalen via Bancontact/Mister Cash, Mastercard, Visa, V-PAY of eMaestro, zo bent u gegarandeerd van een veilige betaalomgeving

 

Betaalproblemen

Na het plaatsen van uw bestelling ontvang u van ons een orderbevestiging via het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen en ook niet in uw ongewenste post zijn binnengekomen, geef dit aan ons door zodat we deze bevestiging opnieuw aan u kunnen versturen.

Mocht uw betaallink zijn verlopen, stuur ons dan een mail via [email protected] zodat we u een nieuwe link kunnen toesturen.

 

Factuur

U kunt de factuur van uw bestelling terugvinden in de bijlage van de orderbevestiging, welke u direct na het plaatsen van uw bestelling per e-mail van ons ontvangt.

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons de factuur via het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen en ook niet in uw ongewenste post zijn binnengekomen, geef dit aan ons door zodat we de factuur opnieuw aan u kunnen versturen.

Mocht er onverhoopt een fout op uw factuur staan, geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door. Wij zorgen ervoor dat dit wordt aangepast en u een nieuwe en correcte factuur ontvangt.

U kunt in onze winkel een factuur geprint mee krijgen. We kunnen deze ook aan u e-mailen zodat het milieu minder wordt belast.

 

Terugbetalen

Wij betalen u terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee u de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd.

Zodra wij uw annulering hebben bevestigd, wordt de terugbetaling direct in gang gezet. Binnen enkele werkdagen wordt het bedrag op het bij ons bekende rekeningnummer overgemaakt.

Binnen 14 dagen nadat wij uw retourzending hebben ontvangen, ontvang u het volledige aankoopbedrag inclusief standaard leveringskosten van ons terug.

Mocht u na de door ons aangegeven termijn het bedrag nog niet hebben ontvangen, vragen wij u per e-mail contact met ons op te nemen. We zoeken dit dan voor u uit en zorgen voor een spoedige afhandeling.

Bezig met laden...