Bestellen

Bestelling plaatsen

U heeft het product of de producten gevonden waar u naar op zoek bent. Dan is de volgende stap bestellen, maar hoe werkt dat nou bij Badkamerwinkel.be? Dat wordt hieronder in stappen kort uitgelegd.

Stap 1: Product selecteren
U kiest het product dat u wilt hebben, bepaalt hoeveel u er van wilt hebben en bekijkt of uw bestelling zo compleet is. Om u daarbij te helpen hebben we bij Badkamerwinkel.be de optie 'Maak uw bestelling compleet' ingebouwd. Hierbij bieden we u suggesties om een volledige set te bestellen. De producten die hier aangeboden worden passen ook daadwerkelijk bij dit product. Als u dit hebt bekeken druk u op de knop 'Bestel nu!'.

Stap 2: Overzicht winkelwagen
U ziet een overzicht van de artikelen die in uw winkelwagen zitten en wat de bijbehorende prijs is. Als u denkt dat u nog iets mist dan kunt u verder winkelen door op de site te navigeren, indien u aantallen wilt wijzigen kunt u dit hier aanpassen, als uw bestelling compleet is dan drukt u op de knop 'Afrekenen'.

Stap 3: Betaalwijze & verzending
U dient nu uw gegevens in te vullen. Alle invulvelden met een sterretje (*) erachter zijn verplicht om in te vullen. Als u alle persoons- en adresgegevens hebt opgegeven dan selecteert u de manier van betaling. U kunt hier meer over lezen op onze pagina over betalen. Controleer na het selecteren van de manier van betaling de bestelling en accepteer de algemene voorwaarden. Druk daarna op de knop 'Bestellen en Betalen'.

Stap 4: Bestelling afronden
Uw bestelling wordt nu verwerkt en eventueel komt u op de pagina om te betalen. Als dat proces is afgerond komt u terecht op een pagina waarop te zien is dat uw bestelling is bevestigd. Ondertussen ontvang u ook een e-mail met daarin de bevestiging. U ziet hier ook uw bestelnummer in staan, deze heeft u nodig als u nog vragen hebt of als u het product terug wilt sturen. Bewaar deze e-mail dus goed. De bestelling wordt zo snel mogelijk bij u geleverd.

Wellicht heeft u moeite om uw keuze te maken uit zoveel producten. Daarom hebben wij een hulpmiddel met het label 'Onze keuze'. Dit zijn producten die onze verkopers aan u zouden adviseren. Dit kan zijn omdat het product een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft of extra interessante eigenschappen.

Wilt u meerdere producten bestellen maar daar eerst een offerte voor ontvangen? Dat kan. Wij hebben dan een lijst nodig van de artikelnummers van de fabrikant en de omschrijving van het artikel. Deze kunt u overnemen van onze website. De lijst kunt u maken in Word of Excel en toevoegen aan uw aanvraag via de offerte pagina. Na ontvangst van uw aanvraag proberen wij u zo snel mogelijk de offerte toe te sturen per e-mail. Omdat onze prijzen al zeer scherp zijn, kunnen we u niet altijd een korting verlenen. Uiteraard kunnen we wel met u meedenken over de te bestellen producten.

Wilt u zakelijk bestellen? Dat kan. Een bedrijfsbestelling kan gewoon via de website. Bij het invullen van de persoonlijke gegevens kunt u aangeven dat het om een bedrijf gaat.

Factuur vooraf?
Witl u vooraf een factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, telefoonnummer, e-mailadres, gewenste producten (met bijbehorend artikelnummer) en de aantallen. Binnen 3-4 werkdagen ontvang u een reactie per e-mail met een factuur op bedrijfsnaam. Zodra de factuur is voldaan, worden de producten besteld.

ia onze webwinkel worden privacygevoelige gegevens oftewel persoonsgegevens verwerkt. IGM Online bv acht een zorgvuldige omgang met persoonsgegevens van groot belang. Persoonlijke gegevens worden door ons dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Klik hier indien u hier meer over wil lezen.

Bestelling wijzigen & annuleren

Wanneer u de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantendienst per telefoon, tijdens de openingstijden. Wanneer uw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niet meer annuleren. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daar is wijzigen of annuleren niet mogelijk. U kunt in dit geval gebruik maken van de retourprocedure. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd komt uw betalingsverplichting te vervallen. Uw betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggeboekt.

Indien u uw bestelling wilt wijzigen dan vragen wij u om dit zo snel mogelijk na het plaatsen van uw bestelling aan ons door te geven via [email protected]. Geeft u hierbij uw naam en bestelnummer duidelijk door. Wanneer uw bestelling in het magazijn al is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Een bestelling met levering voor de volgende dag wordt automatisch verwerkt en daardoor is het wijzigen van uw bestelling niet meer mogelijk.

Voorraad

We kunnen de meeste producten uit voorraad leveren. Bij elk product staat altijd de verwachte levertijd vermeld.

Bij elk product geven wij duidelijk aan wat de actuele levertijd is. Deze informatie wordt constant bijgewerkt, zodat u zeker kunt zijn dat de levertijd correct is.

Nee, dit kan niet. In onze winkels in Nederland hebben we geen producten op voorraad liggen. Plaats online uw bestelling en kies voor 'afhalen in de winkel'. U betaalt geen verzendkosten en ontvangt bericht zodra uw bestelling in de gekozen winkel klaar ligt en daar kan worden afgehaald.